Menu

Leerarrangementen

De e-learningmodules die Aegolius aanbiedt worden voor het bereiken van een hogere leeropbrengst voornamelijk aangeboden via Leerarrangementen. Een leerarrangement is goed bij zelfstudie (e-learning) te gebruiken. In een leerarrangement worden altijd nulmetingen in combinatie met e-learningmodules aangeboden. Alle in het arrangement aangeboden leervormen kunnen in combinatie met een klassikale training worden gecombineerd.

De nulmeting helpt de deelnemer voorkennis te activeren en doelen te stellen. Door via een geautomatiseerd opleidingsadvies aan te geven welke onderdelen nog kunnen worden verbeterd kan efficiënt en effectief worden geleerd. Door het leermoment met een toets af te sluiten geeft een certificaat bij het halen van de leerdoelen erkenning.

Leren vanuit één portal

De leerarrangementen worden vanuit een portal aangeboden waarin u, afhankelijk van het leerarrangement, toegang heeft tot een educatieve game, nulmeting, e-learningmodule(s) en een (eind)toets.

Met behulp van een nulmeting wordt het kennis- en vaardigheidsniveau van uw medewerkers vastgesteld. Op basis van de resultaten uit de nulmeting krijgen uw medewerkers automatisch een persoonlijk opleidingsadvies. Vanuit dit advies kunnen uw medewerkers gericht leren doordat ze direct naar het betreffende onderdeel in de e-learningmodule kunnen gaan.

E-Learning

Het is ook mogelijk om de e-learningmodules in zijn geheel, zonder het maken van een nulmeting, te doorlopen. Het cursusmateriaal is op een leuke en prettige manier eigen te maken, doordat er geleerd kan worden aan de hand van instructievideo's, interactieve simulaties, het maken van opdrachten en tot slot kan er digitaal naslagwerk worden gedownload.


Voordelen Leerarrangement

Een groot voordeel van het leerarrangement is dat de deelnemers binnen het leerarrangement zelf kunnen bepalen op welke wijze ze de stof doorlopen. Van de alle deelnemers dezelfde stof aangeboden en is er in lijn met de stof altijd een toets beschikbaar zodat de deelnemer of organisatie altijd kan vaststellen of de gestelde leerdoelen zijn gehaald. Dit vergroot de kans voor het behalen van de individuele en/of organisatie leerdoelstellingen.